ikganaarscandinavie.reismee.nl

Ha det!

Terwijl ik lig bij te komen tussen de gele paardenbloemen warmt de zon me van top tot teen op. Op de achtergrond draaien de wieken van de oer-Hollandse molen door een vriendelijk lente briesje. Ondanks dat ik geen actieve vakantie gehad heb is mijn lijf helemaal leeg, terwijl het hoofd nog op 150% blijft draaien. Het is even wennen dat ik nergens meer heen moet en niet meer constant alert hoef te zijn.

Het was gisteren heerlijk om weer tussen de kussens in mijn eigen bed te verdwijnen en meteen naar dromenland af te dwalen. Geen wekker voor de check-out, en niet meer de trolley inruimen voor het slapen gaan. Nu hier in het gras aan de veerplas besef ik me eigenlijk pas hoe snel alles weer is gegaan. Zelfs wanneer op sommige plekken op deze aardbol de tijd lijkt stil te staan.

Maar juist op die plekken kom je jezelf tegen en kom je heel dicht bij jezelf. Ik heb weer genoten en enorm veel geleerd over mezelf en wat voor mij waardevol is. Mijn goede voornemen is dan ook om zelfs wanneer ikweer een prins op een wit paard tegen kom om toch zeker ook alleen op vakantie te blijven gaan. Het houdt je dicht bij jezelf.

Ja, alleen op vakantie is anders, je kan het niet vergelijken met op vakantie met meer. Ik vind het heerlijk en zou het niet meer willen missen.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en reacties, ik heb er van genoten. Ik hoop jullie ook.

Veel liefs,

Vera

Spotify Soundtrack Dag 11

Reacties

Reacties

ijda

hoi veer,

ben blij te lezen dat je ondanks dat je alleen op vakantie was je niet echt eenzaam hebt gevoeld.
was er een beetje bang voor. en ach die prins die
komt zeker wel weer voorbij maar jij zal hem moeten
laten stoppen denk ik ,maar geen haast komt vanzelf
als je er aan toe bent. nou meiss als ik dit typ ben jij al
weer aan het werk denk ik,dus mams gaat ook maar eens wat nuttigs doen.

kusje mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!